piątek, 10 sierpnia 2012

Baskinka and Hunter











dress- H&M
jacket - sh
boots- Hunter/ Giudi
handbag- sh


Nastały wreszcie zimniejsze dni. W mojej szafie zdecydowanie więcej jest ubrań na jesień i wiosnę niż na gorące lato. Mam teraz fazę na baskinki. Kupiłam sukienkę( która pojawi sie w innym poście) i marynarkę (umieszczoną na zdj.)
Zapowiadają burze i deszcze więc musiałam wzbogacić moją szafę o nowe kaloszki. Przedstawiam wam moją 52 parę butów :D w przyszłości moje mieszkanie będzie miało większą garderobę niż salon z kuchnią razem wzięte :P
A tym czasem życzę wam miłych wakacji i ładnej pogody, do zobaczenia.


Malyna xoxo

3 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszcze, tez by mi sie takie Hunterki przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę mega wygodne. Bardzo polecam inwestować w dobre buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look really nice wearing your Tights and Wellingtons.
    Kisses
    Julie

    OdpowiedzUsuń