wtorek, 3 lipca 2012

Long way....to sopot :)












overalls- new yorker 
jewelry- bazar
boots- butik
glasses- mango


Na początek rozpoczęcie podróży solidnym posiłkiem, piękną pogodą i gustowną restauracją :)
Na przystawkę chłodnik z malin podawany z kawałkami kaczki i kwaśną śmietaną, potem pieczony rabarbar z serem pleśniowym. Na drugie danie zapraszam na łososia w sosie jagodowym, lub polędwiczki w miodzie z morelami :) Ta niesamowita restauracja to WINEBAR LECKER :) a o to ich strona menu zmienia sie co tydzień zapraszam http://www.jungilecker.pl/sklep_winebar/winebar 








t-shirt- DIY
shorts- new look
hat- H&M
boots- butik
glasses- ray ban
bag- subaru

A to już stylówka z Gdańska. Trochę mnie zaskoczyła pogoda, ale nie było najgorzej większość czasu i tak siedziałam w samochodzie :D
Mam tu na sobie koszulkę którą robiłam jeszcze przed wyjazdem, miałam taką zrobić koledze ale jakoś nie mogłam dłużej czekać chciałam taką samą. i mam gdzieś co kto o niej myśli i tak ją wam pokaże bo mi sie bardzo podoba xd


Malyna xoxo

2 komentarze:

  1. Swietna stylowa z Gdanska, a "smakolyki" wygladaja mega apetycznie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) na pewno zajrzę i zachęcam do obserwowania mojego bloga :)

      Usuń