poniedziałek, 16 lipca 2012

Chorwacja














Hej, Hej stęskniliście się ? W tym tygodniu tylko jeden post z powodu braku darmowego internetu L
Na zdjęciach piękno Chorwacji i ja :D Długa biała sukienka, wysokie letnie koturny, kwiatek we włosach. Makijaż w kolorach wody i dobrane delikatne kolczyki. Muszę przyznać że zmoczenie się w tej wodzie jest ostatnią deską ratunku przed gorącem. Naprawdę każdemu polecam wyjazd do Chorwacji na wakacje, chociaż na tydzień. Woda 28 stopni, na zewnątrz 38-45 w tej temperaturze woda jest lodowata :D Chciałam postawić w tym zestawię na kobiecość. Wydaje mi się nawet że mi się udało xD co myślicie ?

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna sukienka fryzura i osoba ! :)
    Od dziś obserwuję i zapraszam do siebie .
    http://arivaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Uwielbiam zdjecia z wakacji!Cudnie wygladalas!
    Pozdrawiam!
    www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dięki :D Mi też sie bardzo Twoje zdj. podobają ;)

      Usuń