wtorek, 26 czerwca 2012

Warsaw Fashion Street!


 Nowa pijalnia na Chmielnej, lansujemy się z Anią. Nie polecam, sama herbata owocowa jest ok, ale owoce na dnie? fuuuuuuu !

 Biżuteria obok wybiegu :)

 Ludzie którzy przyszli na Warsaw Fashion Street i zostali zabrani "z ulicy" na wybieg aby pan Jacyków ocenił jak wyglądają :)

 Polscy blogerzy którzy dostali zaproszenie z modnaulica.pl

 Blogerzy ciąg dalszy, Bardzo mi się podobają koturny na trzecim zdjęciu :)

 Intimisimi, bielizna wyszczuplająca pokazana na prawdziwych krągłych kobietach !

 Najnowsza kolekcja Ochnika na zimę 2012/2013 ! gość specjalny Krzysztof Ibisz :)

Venezia Baaaaardzo dużo kolorów, buty i torebki oryginalne :)

Modne Panie po raku :) Rak and Roll :D

Ja muszę mieć te książkę ! <3


papierowa sukienka, hand made biżuteria i kolekcja Madox z pokazu :)

Super buty ! genialne ! mój nowy plan na wakacyjną nudę !

Kaja my Friend :D

Fajnie ubrana ... może blogerka :)


Ja po meeega przeróbce w HDR ale podoba mi się efekt :)




 Kiepsko wyszły tu zdjęcia, jutro poproszę nadwornego fotografa żeby nadrobił ze mną zaległości :)
Jak na razie macie tu namiastkę tego co było :)  

Srebrne spodnie rurki, do bluzki z cekinami w srebrzystych kolorach, niebieskie buty na obcasie, zielona torebka dodająca całości awangardy :) i mój ukochany melonik tworzący całość bardziej hipsterską :)


 Malyna xoxo

2 komentarze:

  1. Torebke masz genialna!
    A to dla rozwiania twoich watpliwosci ;)
    http://paniaga.blogspot.de/2012/06/fashion-people.html

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziękuje :)) i dziękuję za link

    OdpowiedzUsuń