czwartek, 14 czerwca 2012

Ka BUM !










sweater - SH
tunicromwe.com
pants - Kapp Ahl
boots - Ryłko
bowler - H&M
bag - Subaru Shop


Moje przeglądanie stron internetowych nigdy nie mogą sie skończyć niczym, tym razem kupiłam tunikę z przeceny, a metaliczne srebrne spodnie na ostatnich rodzinnych zakupach. Zimowy długi ciepły sweter oversize, świetnie komponuje się z oryginalną bluzką i świecącymi spodniami. Całość dopełniają czarne botki i melonik. Uwielbiam ten melonik, zawsze nadaje każdej kreacji trochę elegancji i ekstrawagancji. Zapomniała bym o bardzo dla mnie wyjątkowej torbie, kupiłam ją na rajdzie z którego zdjęcia macie w poprzednich postach :) prawdziwa skóra jeszcze pachnie jak nowy samochód. 

Możliwe że nikt nie zauważy ale pofarbowałam włosy, znów wracam do rudego, zdecydowanie wolałam bardziej ten kolor. 
Po ulicach chodzi coraz więcej rudych kobiet, więc gdybym sie uparła na oryginalne włosy to musiała bym wygolic połowe glowy albo mieć wszystkie kolory tęczy. Teraz zielone czy niebieskie włosy to nie jest problemem. :)

Malyna xoxo


English version

My web browsing may never finish anything, but this time I bought a tunic of repricing, a metallic silver pants on the last family shopping. Long warm winter sweater oversize, perfectly with the original blouse and pants glowing. Complemented by black boots and a bowler. I love the bowler, always gives each creation a little bit of elegance and extravagance. I forgot a very unique bag for me, I bought it on the raid from which you have in your previous posts :) genuine leather still smells like new car.

It is possible that no one will notice but colored hair, I go back to red again, we strongly preferred to the more that color. On the streets it more and more red women, so if I had insisted on the original hair that I had to shave their heads or have half of all the colors of the rainbow. Now, green or blue hair is not a problem.

Malyna xoxo

2 komentarze: