czwartek, 21 czerwca 2012

Maybe a little shopping?


 leather jacket- MANGO
 Shorts- New Look
 Shorts- ZARA
 Corset- SH
 Corset- SH/ topshop
Corset- SH
 Corset- SH
 Corset- SH

 Glasses- MANGO
 Glasses- Sh

 Glasses- RayBan

Potrzebowałam sie odstresować, więc wybrałam się na zakupy :) o To moje skarby. Postawiłam na gorsety, przy okazji wpadła mi w ręce ramoneska do kupna której, przymierzałam się już 5 raz. Reszta zakupów bardzo spontaniczna. Jedynie okulary RayBan były niezbędne do funkcjonowania po stracie moich ukochanych Via Roma :( smutne. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło prawda ??? :)

Malyna xoxo

2 komentarze:

  1. genialne te RayBany i pomarańczowe okulary z Mango. jestem pod wrażeniem spodenek! udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń