czwartek, 17 maja 2012

Star Wars Coffee






Pierwsza część sesji zdjęciowej z moją kolekcją koszulek Star wars. Czasem cieszę się że zabieram swoich przyjaciół do sh bo zdarza się że znajdują dla mnie niesamowite rzeczy, jak na przykład koszulka Star Wars Coffee.
Moje pierwsze kroki na maszynie :)

Malyna xoxo

english version
The first part of a photo session with my collection of Star Wars T-shirts. Sometimes I'm glad I'm taking your friends to sh because it happens to me that there are amazing things, such as Star Wars T-Coffee.
My first steps on the machine :)


4 komentarze:

  1. życzę powodzenia w szyciu na maszynie :) moi rodzice nie pozwalają mi naszej dotknąć, bo to już zabytek ale działa! Bluzka star wars jest ekstra! bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo! Maszyna chodzi jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego wkładasz cały tekst do google translate i nawet go nie zmieniasz? Sorry ale moja 13to letnia siostra umie lepiej angielski. Jak nie umiesz to nie pisz bzdur

    OdpowiedzUsuń