niedziela, 6 maja 2012

long break...



maybe chips for this?

I + bike = shortness of breath


best friends that I hope for ever;)
 Mała część sesji mojego ukochanego modela :)

 A small part of the session my beloved model :)


family and my "brother" <3



To była bardzo długa przerwa...i nadal trwa. Wyjechałam z najlepszym przyjacielem na mazury więc byłam bez internetu a nawet bez telefonu :(
Pogoda w tym tygodniu naprawdę dopisywała więc nie było czasu ani ochoty na robienie zdjęć w taki upał, to kilka z wieczornych wypadów.
Codziennie zimne piwo, kajaki, rowery ... o właśnie !! Ten człowiek jest niesamowity, jest pierwszą osobą która mnie zmusiła na wypoczynku do wysiłku fizycznego ! Aż nie wierzyłam że wsiadłam na rower a co dopiero na kajak  !

Bardzo polecam taki tydzień wyciszenia się gdzieś daleko od miasta
.

ENGLISH VERSION


It was a very long break ... and still continues. I left with a best friend in the Mazury , so I was without internet and  phone: (
Weather this week really was nice so it wasn't the time or inclination to take pictures in this heat, a couple of evening outings.
Every day, cold beer, canoe, bicycles ... for just! This man ( my friends) is amazing, is the first person who forced me to rest to exercise! As much as I didn't believe that I got on the bike, let alone on a canoe!

I highly recommend this weeks silence somewhere far from the city.




Malyna xoxox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz