środa, 30 maja 2012

bony legs :)





 Malyna gangsta xd




top- H&M
leggings- restyle.pl
boots- Mr. Martens
cardigan- Stradivarius
glasses- Via Roma



Lepiej późno niż wcale. Prezent od kolegi na urodziny, troche spóźniony ale zawsze :)
Leginsy z kośćmi, z Restyle.pl
Trochę za czarno jak na taki słoneczny dzień ale już nie mogłam czekać żeby wam nie pokazać tego wyjątkowego cuda. Polecam naprawdę świetna jakość i przystępna cena. :) Teraz bardzo modny wzór kości, wyjątkowe leginsy dość niespotykane. Trzeba być odważnym by w nich wyjść na ulice ?
Na takie ubranie chyba nakłonił mnie koncert. Juwenalia w weekend były po prostu boskie ! :)



Malyna xoxo

English version


Better late than never. A gift from a friend for my birthday, but always a little late :)
Leggings of the bones, with Restyle.pl
A little too black for such a sunny day but I couldn't wait to tell you not to show this uniquewonders. I recommend a really great quality and reasonable price. :) Now, a very trendy design bones, unique leggings quite unusual. We must be brave to they take to the streets?
In such a suit unless he induced me live. Juvenal at the weekend was simply divine! :)





3 komentarze:

  1. legginsy są świetne! Racja trochę na czarno można by je ewentualnie zestawić z fajną białą bluzką, ale i tak jest świetnie! Masz piękny żywy kolor włosów :) Podoba mi się ten kontrast między trawą a nimi ;p Pozdrawiam! :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję :) następnym razem je trochę ożywię bo za czarno zdecydowanie jak na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łohoho, to kolega Ci sprawił prezent! Podobają mi się te legginsy, choć to zupełnie nie mój styl i pewnie bym takich nie ubrała, ale na Tobie super wyglądają, fajny look!

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń