środa, 18 kwietnia 2012

Climatically





Shorts- Top Shop
Shirt- New Look man
Sweater- Second Hand
Shoes- Dr. Martens

Chyba jakoś to wygląda. Pogoda może i nie jest super, ale nie mogłam sie już doczekać noszenia spodenek. Całą noc kręciłam na wałkach włosy i nie spałam bo tak mnie głowa bolała., A o to efekt. Nieudane pin up girl ^^
Jaskrawy morski lakier do paznokci dopełnia całość ;)


English version


I think somehow it looks. The weather can and isn't great, but I couldn't wait to wear shorts. All night I was doing the hair shafts and can't sleep because I hurt my head., And here is the effect. Unable to pin up girl ^ ^
Sea Bright finish completes the whole;)

Malyna xoxo

2 komentarze:

  1. cudny kolor włosów !!!
    blog również ciekawy – jak możesz zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń