czwartek, 26 kwietnia 2012

my style for sunny spring :)

No to lecimy ...







 shirt- Peek & Cloppenburg
pants- Terranova
boots- Converse
necklace- www.allegro.pl
bag- http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=21079779
belt- sh
suspenders- Terranova

 Hej! Dziś  mieliśmy w stolicy naprawdę rewelacyjną pogodę ! Położyć sie na trawie i leżeć aż zajdzie słońce,a najlepiej przytuleni jakiegoś przystojniaka xD

Dziś stylizacja z udziałem bardzo modnej teraz koszuli - mgiełki, spodni z niskim krokiem i nieśmiertelnych Conversów.

Na sam koniec dorzuciłam swój ostatni projekt przeróbki długiej welurowej koszuli, na coś ala' frak. Jeszcze nie skończony ale skoro teraz mam maszynę do szycia to będzie mi łatwiej. ;)
Jutro parę nowych zakupów i przerwa do poniedziałku. Sezon na imprezy majówkowe rozpoczynamy od jutra!


ENGLISH VERSION

środa, 25 kwietnia 2012

Some day, some night




sweater- sh
leggings- calzedonia
blouse- DIY
ring- Rossman
boots- Nine West



 Pierścionek bez oczka najnowszy hit ! DIY





 Wracając do domu rozmawiałam z mamą że się męczę z szyciem ręcznie moich projektów. Kiedy wróciłyśmy mama wyjęła z garderoby maszynę do szycia ! <3 a do tego wisiorek z miniaturką maszyny.
Byłam też wczoraj u fryzjera jak wam sie podoba?
Trochę ekstrawagancji jeszcze nikomu nie zaszkodziło.
Hmm ci jeszcze? A tak moje prezenty urodzinowe .... kurcze dziś mam sporego posta, ale chyba trzeba było nadrobić zaległości.
Zestaw bielizny z cukierków, maska dartha vadera. :***


 MALYNA XOXO

English version 

sobota, 21 kwietnia 2012

Jeremy Scott




 Jeremy Scott Adidas Wings my love !

My name is Hermes <3

-----------------------------------------------------------------------------


cap- Long John
blouse- adidas
pants- bershka
shoes - adidas Jeremy Scott/ allegro.pl
scarf- from sister
knee- gatta


Wczoraj przyszły pocztą ! Adidas wings from jeremy scott ! <3 zakochałam sie od pierwszego wejrzenia :)
Nie mówię że uwielbiam być w centrum uwagi, ale serio kiedy każdy sie ogląda i jakaś 50-latka podchodzi i mówi że masz zajebiste buty to na prawdę jest bardzo miło :)
Na koniec nogi tłuścioszka, ale ładnie wyszły na chude więc chciałam sie pochwalić xd

English ersion

czwartek, 19 kwietnia 2012

Easter time







NEW:
Słuchawki star wars
Elle - maj
Music- panic at the disco, bruno mars
hot 17 ^^

Easter !!!!!


 JA POMPIARA ! :)

święta, święta i po świętach...

Może trochę późno, ale zawsze coś. Urodziny połączone z Wielkanocą. Cudownie.
Zakład z moim dziadkiem. "jak wypijesz 3 kieliszki śliwowicy to dostaniesz 100 zł"
Jestem do przodu o stówkę . ;)


Maybe a little late, but always something. Birthday connected with Easter. Lovely.
Bet
with my grandfather. "I drink three glasses of brandy to get 100 zł"
I forward a hundred. ;)

Malyna xoxo

środa, 18 kwietnia 2012

Climatically





Shorts- Top Shop
Shirt- New Look man
Sweater- Second Hand
Shoes- Dr. Martens

Chyba jakoś to wygląda. Pogoda może i nie jest super, ale nie mogłam sie już doczekać noszenia spodenek. Całą noc kręciłam na wałkach włosy i nie spałam bo tak mnie głowa bolała., A o to efekt. Nieudane pin up girl ^^
Jaskrawy morski lakier do paznokci dopełnia całość ;)


English version

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

the end






my favorite foto <3



 foto by - My sister 
and
New on second hand! 


jacket- second hand
pants- KappAhl
shoes- Dr. Martens
T-shirt- House
  earrings- Camaieu/salenecklace- Cubus

Koniec samotności, trzeba sie podzielić radością ! Ognista czerwień przyciąga spojrzenia ;) modne w tym sezonie metaliczne spodnie, i skórzana marynarka, oraz najnowsze Martensy :)

The end of solitude, you have to share joy! Fire red;) attracts fashionable look this season, metallic pants, and leather jacket, and a new Martens :)


Malyna xoxo