sobota, 31 marca 2012

Monstrous waiting



Mam dziś cudowny dzień ! Rano rozmowa klasyfikacyjna w Akademii Fotografii ( trzymajcie kciuki w poniedziałek wyniki!)

Byłam dziś też w teatrze CAPITOL na "Klimakterium...i już" ZAJEBISTE ! Polecam wszystkim którzy mają chodź odrobinę dobrego humoru ! :)
Wieczorkiem suuuper koncert RED DRIVE ! http://www.facebook.com/reddrivemusic
A na koniec mój ukochany przyjaciel którego już dawno nie widziałam wysłał mi zdjęcie <3333
Więc mój dzień jest cudowny naprawdę ! :)

Na koniec urocza zdrowa kolacyjka ;) Jogurt, chrupki kukurydziane i dżemik z Austrii :) smacznego i dobranoc xoxo
Buziaki !


English



I have a wonderful day today! Morning conversation Class at the Academy of Photography (keep your fingers crossed on Monday the results!)
I was
also in the theater today on Capitol "Menopause ... and now" awesome! I recommend to all who have come on a bit of good humor! :)
The evening
concert suuuper RED DRIVE! http://www.facebook.com/reddrivemusic
And finally,
my beloved friend, whom I saw not long ago sent me a picture <3333
So my
day is really wonderful! :)
At the end of
a lovely healthy supper;) yogurt, corn crisps and jam with Austria's tasty and good night :) xoxo
Kisses
!



Malyna xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz